יום שלישי, 13 ביוני 2017

למה הפרופוליס כל כך חיוני לבריאות?


Bees propolis-פרופוליס מסייע בהרבה מקרים של מחלות ושל היחלשות בגוף


למה הפרופוליס כל כך חיוני לבריאות?

מרפא הבושם%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%a12
#פרופוליס : תערובת אותה אוספות  דבורים והיא מורכבת מדונג, משרף של עץ-בצבע חום-צהוב ומרוק של הדבורים האוספות. הפרופוליס ידוע גם בשמות אחרים כמו #אנטיביוטיקה_מהטבע", "השעווה השחורה" ו"דבק של דבורים". ההרכבים אשר נמצאים בתוך הפרופוליס משתנים והם תלויים באותם סוגי צמחים שהיו נגישים לדבורים בעת האיסוף. פרופוליס ומחלות
#Bees_propolisפרופוליס6.png
פרופוליס מסייע בהרבה מקרים של מחלות ושל היחלשות בגוף. מקרה אחד של מחלות הוא הצטננות, דלקות בגרון, זיהומים כתוצאה משפעת ומחלות דרכי הנשימה. כל אדם חולה באחת המחלות הללו בעונות חורף וסתיו. אותן מחלות נגרמות כתוצאה מווירוסים שעלולים להתפתח מהר מאוד לזיהומים כמו סינוסיטיס או ברונכיטיס כאשר הגוף נחשף לחיידקים נוספים. הפרופוליס יעיל מאוד בהגנה על הגוף מפני וירוסים שונים והוא גם מחזק את המערכת החיסונית כדי למנוע את היווצרותם של הזיהומים.מקרה שני של מחלות הוא עששת ומחלות חניכיים שנגרמות על ידי חיידקים שונים שתוקפים את השיניים ואת החניכיים. ישנם תכשירים לטיפול הפה והשיניים שמכילים תמצית מיוחדת של פרופוליס. תכשירים אלה מגנים מפני עששת ודלקות חניכיים בנוסף מרחיקים ריח רע מהפה.מקרה שלישי של מחלות שניתן לטפל בהן באמצעות פרופוליס הוא מחלות עור, פצעים וכוויות. הפרופוליס תורם להתחדשות התאים על העור ויש לו השפעה טובה במקרים כאלה. הפרופוליס משכך כאבים במקרים של כוויות, פצעים ומחלות עור שונות, הוא מקטין נפיחויות שנוצרות על העור, הוא גורם לחומרים שחדרו לפצעים להפוך להיות בלתי מזיקים והוא תורם להתחדשות התאים.
פלבנואידים: פרופוליס עשיר במיוחד בפלבנואידים שהם חומרים פעילים טבעיים מהצומח, אשר מצויים בפירות ובירקות רבים. אנו צורכים אותם בתזונה, אך על פי רוב לא בכמות מספקת. פלבנואידים מחזקים את המערכת החיסונית על ידי האצת מנגנוני ההתרעה של הגוף ונחשבים ל"תפסני" רדיקלים חופשיים.
ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט: פרופוליס מכיל גם את כל הוויטמינים שלהם זקוק הגוף, ועשיר במינרלים וביסודות קורט חשובים, כמו מגנזיום, סידן, אבץ וברזל, שאף הם תומכים במערכת החיסונית ומנגנונים אחרים בגוף, כמו בנייה של שרירים ועצמות והתחדשות התאים.
כיצד פרופוליס עוזר בהתמודדות עם מחלות ותופעות בריאות שונות?
תכונות הריפוי של הפרופוליס עתיקות מאוד: מתברר כי אנשי מדע ביוון העתיקה, כמו אריסטו ואחרים, הבחינו כי שדבורים חונטות פולשים גדולים שחדרו לכוורת בעזרת הפרופוליס, כדי למנוע ריקבון. לכן, המליצו להשתמש בפרופוליס במקרים של חבורות, פצעים מוגלתיים ודלקות עיניים, וכן לטיפול באברים פנימיים וכמשחה למניעת בקיעים בעור. במצרים העתיקה השתמשו בו לחניטה, ובני האינקה הכירו אותו כתרופה נגד פצעים מוגלתיים.
הרפואה המודרנית, כידוע, מתעלמת משימוש במוצרי הדבורים יחד עם רוב שיטות הריפוי הנטורופתיות. ואולם בגלל תופעות הלוואי של התרופות המודרניות, החלו המדענים להחיות מחדש את המרשמים הטבעיים הישנים ולבצע מחקרים קליניים רבים שבדקו את השפעת הפרופוליס על המחלות השונות.פרופוליס421
העובדה המדהימה ביותר שנחשפה הייתה כי החומרים הפעילים בפרופוליס לא איבדו מיעילותם במשך יותר מ-40 מיליון שנה, אף כי הנגיפים והחיידקים מעוררי המחלות השתנו ללא הרף.
למעשה חייב הפרופוליס את נצחונו וחזרתו לשימוש נרחב לזכותו של החוקר הדני קארל לונד אגארד, שערך ניסויים שונים ומגוונים והקדיש את עצמו למחקר הפרופוליס, ועם הזמן הוא הפך למומחה מפורסם בכל העולם בנושא. אגארד רשם פטנטים בכל העולם על תהליכי הפקת פרופוליס, וסקלת האיכות שהכניס לשימוש נהנית עד היום מתקפות מוחלטת.
בסתיו ובחורף אנחנו נוטים להידבק במחלות שונות, מרביתן נגיפיות, שזכו לכינוי "מחלות חורף", בהן הצטננות, שפעת, מחלות בדרכי הנשימה ודלקות גרון ואוזן ועוד. מחקרים רבים הראו כי פרופוליס מסייע בהתמודדות עם נגיפים ועם חיידקים, בזכות הפלבנואידים שהוא מכיל.
פרופוליס עשוי לסייע גם במצבים של מחלות עור, פצעים וכוויות, שכן הוא פועל כמשכך דלקות ותורם להתחדשות התאים. בספרות הרפואית המקצועית מתוארות הצלחות טיפוליות טובות ומהירות בהקלה על הרפס ועל אקנה.
תכשירים לטיפול בפה ובשיניים שמכילים תמצית מיוחדת של פרופוליס עשויים לסייע גם במקרים של דלקות חניכיים ועששת.
כיצד פרופוליס מסייע במניעת מחלות חורף בקרב ילדים?
מתברר כי שימוש קבוע בסירופ המכיל פרופוליס עשוי להפחית את הסיכון לחלות במחלות חורף בילדים, להפחית את השימוש באנטיביוטיקה, את ימי ההיעדרות מהגן או מבית הספר ולהקל את עוצמת התסמינים. בשנים האחרונות הנטייה היא להשתמש בשילוב של אכינצאה ופרופוליס להתמודדות עם מחלות החורף (בעיקר הצטננות ושפעת) ולשמירה על ההגנה הטבעית של הגוף.
מחקר שבדק את השפעת נטילה של סירופ ממותק על בסיס אכינצאה ופרופוליס – מצא הפחתה משמעותית של מידת הסיכון לחלות במחלות החורף בילדים עם סימני מחלה ראשונים. כמו כן נמצא כי שימוש בסירופ מפחית במידה רבה את הצורך באנטיביוטיקה.
סגולותיו של הפרופוליס היו ידועות במצרים העתיקה וכבר אז הוא שימש לאחד מחומרי החניתה.
הוא היה בשימוש במשך מאות שנים כאנטיביוטקה טבעית. הוא נלחם בצורה מאד יעילה כנגד בקטריות שעמידות נגד האנטיביוטיקה המודרנית.
במלחמת העולם השניה שימש הפרופוליס ברוסיה כתחליף לפניצילין.
לאור המגמה האחרונה לשימוש במרכיבים טבעיים עלה הביקוש לפרופוליס. לא תועדו מקרים בהם התפתחה עמידות למוצרי פרופוליס. הפרופוליס, כמו הרבה פלבנואידים, הינו אנטי אוקסידנטי (נוגד חימצון).%d7%a4%d7%a8%d7%95%d7%a4%d7%95%d7%9c%d7%99%d7%a13
טיפול אנטי-אסמטי
בעיות במערכת הנשימתית
עיכוב תאי גידול מסוג מלנומה או קרצינומה
רגנרציית רקמה וחיזוק קפילרות
פעילות אנטי-סכרתית
פעילות אנטי-בקטריאלית (סטפ' אאורוס, סטרפ', אשריכיה קולי וסלמונלה)
פעילות אנטי-ויראלית (הרפס, אינפלואנזה ומחלת Newcastle )
מגרה את מערכת החיסון
מטפל באלרגיה כל עוד לא ידועה תגובה אלרגית לדבורים
#טיפול_בכוויות#יזהומי_עור#פה#שיניים#גרון#טחורים#כיבי_קיבה
#חומר_הרדמה #אילחוש #הצטננויות #שפעת #ברונכיטיס
להזמנות:מרפא הבושם 04-9952122 http://www.mrphbosem.com/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה